разработка названия

«Як корабель назвеш, так він і попливе». Відома фраза з відомого мультфільму. Вона може бути застосована до реального життя і бізнесу. Від того, як ви назвете свою компанію або нову лінійку продукції, залежить її майбутнє. Для того, щоб нова компанія або продукт були максимально успішними, підприємці часто замовляють послуги неймінгу.


Що таке неймінг і як він впливає на ваш успіх?

Неймінг - це процес створення успішної, унікальної назви для нового продукту, послуги або компанії. Розробка назви - це один з найважливіших аспектів при побудові власного бренду. Посудіть самі, назва - це перша інформація, яку клієнти дізнаються про компанію або новий продукт. Воно або подобається їм, легко сприймається і запам'ятовується, викликає потрібні асоціації, або відразу ж забувається. Саме тому правильна назва так важлива для майбутнього успіху.

Придумати назву для нової лінійки продуктів, нового бренду або компанії - це дуже непроста і трудомістка задача. Ви можете спробувати зробити це самостійно, але, якщо ви бажаєте справді великого успіху для свого бізнесу, краще звернутися за допомогою до професіоналів. Підібравши назву самостійно, ви, звичайно, заощадите гроші, але питання в тому, скільки ви програєте, скільки не заробите, якщо назва буде невдалою?


Який масштаб вам потрібен?

Якщо ви не хочете залишитися маленькою локальної компанією, а планує розвиватися до набагато більших масштабів, завоювати своє значне місце на ринку, тоді у вашої компанії або продукту є потреба у професійному бренд неймінгу. Правильно підібране ім'я допоможе вашому бізнесу або товару виділитися серед конкурентів, запам'ятатися покупцям і приносити хороший прибуток.

Від назви, звичайно ж, залежить далеко не все. Так само важлива якість самої продукції або послуг, що надаються, сильний логотип, фірмовий стиль, позиціонування і т.д. Але назва - є дуже важливою складовою успіху або провалу. Щоб досягти великого успіху, потрібні професійний підхід і знання справи.


Розробка неймінгу - як створити назву для бренду або компанії?

услуги нейминга

Саме створити, а не скопіювати, перевести або знайти гарне слово в словнику, оскільки, швидше за все, дане слово вже використовується в назві якоїсь іншої компанії. Нижче наведені ключові характеристики сильної, комерційно успішної назви фірми або продукту:

  1. Унікальність. Назва повинна бути ідентифікатором. Вона повинна асоціюватися у споживача саме з вашою компанією. Вона не повинна бути схожим на назви інших продуктів або компаній.
  2. Чіткість та запам'ятовуваність. Креатив - це добре, але занадто вже незрозумілі назви, можуть мати зворотний ефект. Що занадто складно і незрозуміло для мозку, того він намагається уникати або не звертати на це увагу. Тому назва повинна бути зрозумілою вашим потенційним клієнтам або споживачам, щоб її легко було вимовити, і також легко правильно написати в пошуковій системі, коли вашу компанію будуть шукати в Інтернеті.
  3. Осмисленість і відповідність. Назва повинна мати сенс і асоціюватися з типом продукту або сферою діяльності компанії. В ідеалі, з однієї лише назви має бути зрозуміло, чим ваша компанія займається або що продає. Краще не використовувати своє прізвище, поєднання прізвищ або імен. Хіба тільки ви визнаний експерт в певній галузі, і ви знайомі дуже великому колу людей. Або ж ви плануєте самі особисто стати брендом.
  4. Стислість. Тут все просто - чим коротша назва, тим краще вона запам'ятовується.
  5. Викликати позитивні емоції та асоціації. Приємні і правильні асоціації сприяють більш швидкому і легкому сприйняттю і запам'ятовуванню. Це дуже важливо, щоб виділитися і зайняти своє місце в свідомості клієнта серед десятків інших імен і назв, які він бачить щодня.

Методи і технології створення назв

  • Асоціативний підхід. Створення назви на основі асоціацій, пов'язаних зі сферою діяльності вашої компанії або тематикою продукту. Він хороший тим, що людині відразу стає зрозуміло, чим ви займаєтеся і для чого потрібен ваш продукт.
  • Використання абревіатур. Допоможе зробити назву унікальною та оригінальною, але не завжди дає можливість відразу зрозуміти сферу діяльності компанії. Потрібно буде використовувати додатковий розшифровуючий текст.
  • Особистісний або іменний неймінг - використання в назві прізвищ, імен. Це може бути сильний хід, якщо ви є визнаним експертом у певній сфері або відомою особою. Тоді ваше ім'я або прізвище додають назві ваги, викликають довіру, створюють більш сприятливе враження і хороший імідж.
  • Використання аналогій. Часто використовуються назви тварин, міфічних богів, імен та прізвищ відомих особистостей, щоб викликати асоціації з характеристиками, які вони уособлюють.
  • Використання іноземних слів. Часто використовується переклад або з'єднання декількох слів з інших мов. Це дозволяє створювати унікальні назви, проте тут потрібно бути обережним. Те, що вийде в результаті повинно бути зрозуміло потенційним клієнтам.
  • Web-неймінг. Якщо ви плануєте продавати свої товари або послуги через Інтернет, вам обов'язково знадобиться зареєструвати доменне ім'я - назву вашого сайту. При створенні назви подивіться чи вільна воно Інтернеті. Чи не існує часом сайту із такою ж назвою в мережі. Можливо обране ім'я вже зайнято і вам доведеться шукати інші варіанти або переробляти існуючі. Можна подивитися вільні варіанти і вибрати найбільш підходящий.

Існує і ряд інших методів і технік, які ми використовуємо у своїй роботі для створення унікальних імен і назв. Завжди варто застосовувати кілька методик, створити якомога більше варіантів, а потім вибирати найбільш вдалі.


Чому варто замовити розробку назви у нас?

По-перше, ми більше 10 років займаємося рекламою і маємо величезний досвід роботи з компаніями з різних напрямів бізнесу. Надамо вам кілька варіантів назви на вибір.

По-друге, ми працюємо за договором - гарантуємо прозорість роботи, дотримуємося встановлених термінів, на відміну від фрілансерів ми не пропадаємо з авансом.

По-третє, ми пропонуємо на вибір будь-який зручний вам спосіб оплати.

Ціна розраховується індивідуально, в залежності від складності проекту. Отримати більш детальну інформацію про вартість і саму послугу ви можете у наших менеджерів.

Замовити розробку назви можна по телефону 068 770 82 82 або онлайн, використовуючи форму «Запит на прорахунок».

Copyright © 2017, urd.com.ua, All Rights Reserved.