Що таке контекстна реклама або, що потрібно знати перед тим, як налаштовувати рекламу в Інтернеті?

Замовляючи послугу «Контекстна реклама» в нашому агентстві Ви отримуєте:

  1. Загальну консультацію маркетолога.
  2. Короткий аудит Вашого сайту.
  3. Визначення цілей для контекстної реклами.
  4. Підбір ключових слів і списку мінус слів для складання оголошень, а також розрахунок приблизної вартості рекламної кампанії.
  5. Реєстрація та організація облікового запису Google Adwords.
  6. Підготовка текстів оголошень, написання оголошень, включаючи розширення.
  7. Реєстрація в Google Analytics і зв'язок з аккаунтом Google Adwords.
  8. Налаштування позначок тегами.

    Вартість послуг агенції
    Для Landing PageДля звичайного сайтуДля інтернет- магазину
    2000,00 грн2500,00 грн5000,00 грн

    У вартість включені всі вище перелічені пункти..

    Кількість рекламних кампаній 1 – 2.

    Термін запуску реклами від 2 робочих днів.

      У вартість включені всі вище перелічені пункти..

      Кількість рекламних кампаній 3 – 4.

      Термін запуску реклами від 5 робочих днів.

        У вартість включені всі вище перелічені пункти..

        Кількість рекламних кампаній до 10.

        Термін запуску реклами від 10 робочих днів.

          Замовте послугу через форму замовлення

          А тепер докладніше про сказане вище.

          Що таке контекстна реклама?

          Дуже модно стало в останні кілька років, використовувати контекстну рекламу для просування сайту, бізнесу, послуг, продукції і багато чого іншого.

          Слово модне, часто вживається, але сенс його зрозумілий не всім. Для того щоб зрозуміти, що таке контекстна реклама, давайте розіб'ємо цю фразу на слова і спробуємо розібрати, а потім зібрати всі разом

          Контекстная реклама

          Контекст - під контекстом мають на увазі письмове або усне оточення будь-якої фрази. Тобто, слово можна зрозуміти тільки в контексті конкретної ситуації. Можливо, Ви чули фразу «висмикувати з контексту»? Вона чітко дає зрозуміти сенс слова

          Друга частина фрази, слово «реклама» - поняття маркетингу, яке простими словами означає поширення інформації про щось, товар, послугу, подію і т.д.

          Виходячи з цього, КОНТЕКСТНА РЕКЛАМА - це реклама, зміст якої зрозумілий в контексті сайту, на який вона опирається. Іншими словами, на сайті є інформація про послугу або товар, яку необхідно звести до кількох фраз. Завданням фахівця з контекстної реклами є підібрати фрази, за якими буде ясно, про що йдеться на самому сайті компанії, яку пропозицію несе сайт.

          На сьогоднішній день існують дві величезні платформи для розміщення контекстної реклами - це Yandex Direct, а також інструмент від компанії гугл «Google Adwords».

          Так як, в нашій країні Яндекс не функціонує належним чином, контекстну рекламу в Україні логічно розміщувати в Гугл Адворсі.

          Навіщо потрібно розміщувати контекстну рекламу і чи потрібно взагалі?

          Для того, щоб зрозуміти, чи потрібна Вам контекстна реклама, давайте розглянемо всі сторони цієї медалі.

          В яких випадках розміщувати контекстну рекламу, а в яких випадках не варто цього робити?

          Контекстна реклама, як ми вже розглянули вище, опирається на сторінку в Інтернеті (сайт, лендінг сторінку). Відповідно, якщо у Вас немає сайту, контекстну рекламу Ви розмістити не зможете.

          Тобто, однією з умов настройки контекстної реклами є наявність Інтернет сайту компанії.

          Друга причина не розміщувати контекстну рекламу - якщо Ваш бізнес ніяк не пов'язаний з Інтернетом і люди не будуть шукати інформацію про Вашу пропозицію в Інтернеті. Наприклад, якщо у Вас лоток на базарі, то навряд чи Ваші потенційні клієнти будуть перед відправкою на базар шукати інформацію, де купити Ваш продукт.

          Тобто, перед тим як починати рекламу в Інтернеті, задайте собі питання про те, хто Ваші потенційні клієнти і як вони можуть Вас знаходити.

          Проте, якщо Ваш бізнес так чи інакше пов'язаний з Інтернетом, у Вас є сайт, Ваші клієнти можуть шукати Вас в Інтернеті і, тим більше, робити замовлення он-лайн, тоді контекстна реклама буде величезним для Вас помічником.

          Контекстна реклама, або Інтернет реклама, як її ще називають, має ряд переваг:

          • Ви можете самі визначати, кому показати свою рекламу.
          • Ви вирішуєте, в який час транслювати рекламу в Інтернеті.
          • Ви регулюєте кількість витрат по своїй рекламі.
          • Ви можете відстежити результати Інтернет реклами.

          Як це працює?

          Ні для кого не секрет, що в наш час стрімко розвиваються інформаційні технології, майже всі люди користуються Інтернетом. Люди шукають в Інтернеті потрібну інформацію і відбирають те, що їм найбільше підходить.

          Потрібен подарунок? Два кліка і у Вас на моніторі безліч пропозицій. Хочеш їсти - через годину тобі вже готові привезти їжу.

          Контекстна реклама дозволяє показати Вашу пропозицію тим, хто її шукає. Людина набирає у стрічку пошуку фразу «купити фотоапарат» і за лічені секунди отримує безліч пропозицій. Пошукова система показує все, що знаходить за потрібною фразою. Вгорі пошуку і під ним показується кілька оголошень з підсвіченим словом «реклама». Це і є робота контекстної реклами.

          Ось так це виглядає:

          Контекстная реклама Гугл

          Напевно Ви вже думаєте: «Нууу, раз сам Google рекламує мене, значить це вартує неймовірно дорого ...»

          А ось і ні. В цьому і перевага реклами в Інтернеті, існує опція оплати за клік, тобто, Ви будете платити тільки в тому випадку, якщо Ваш клієнт перейде по Вашому оголошенню на сайт. Ви самі визначаєте, коли і скільки грошей платити за рекламу.

          Google - величезна постійно розвиваюча компанія. Реклама від Google AdWords працює в двох мережах: пошуковій мережі і медійній мережі.

          У разі розміщення оголошення в пошуковій мережі гугла, реклама показується над результатами пошуку або під списком пропозицій із позначкою «реклама». Як правило, пошукова мережа транслює текстові оголошення. Для збільшення обсягу і якості оголошення бажано налаштовувати розширення оголошень. Це дасть можливість доповнити опис, вказати ціни, номер телефону, адреси, налаштувати відправку смс повідомлення і навіть додати карту проїзду.

          Ось як це виглядає:

          Рекламная кампания Google

          Другий тип - розміщення рекламного оголошення в КММ, що означає контекстна медійна мережа. У цьому випадку реклама показується на сайтах-партнерах Google. Контекстно медійні оголошення можуть бути різних форматів, це може бути банер, відео, графіка і т.д. Перевага цього виду реклами в тому, що вона показується цільовим людям ненав'язливо, коли вони відвідують певні сайти. Можна вибрати список сайтів самостійно, або обрати опцію показ оголошень на платформах із конкретними інтересами. Наприклад, якщо Ви пропонуєте товари для футболу, то найкраще розміщувати рекламу на майданчиках зі спортивною тематикою.

          Интернет реклама медийная сеть

          Що потрібно знати, перед тим як налаштовувати контекстну рекламу?

          Як ми вже говорили вище, підходити до всього необхідно обдумано з усією серйозністю.

          Перед тим як приступити до налаштування контекстної реклами подумайте, для чого Вам потрібно це робити? Чого Ви очікуєте від реклами в гуглі? Яка ваша пропозиція? Який Ваш продукт маркетингу? Яким людям Ви хочете показувати рекламу? Якої реакції від людей Ви очікуєте? Яким чином Ви хочете, щоб Вас знаходили клієнти?

          В Google AdWords є кілька видів цілей (таргетингу). Для того, щоб рекламодавець міг максимально якісно "співпрацювати" з пошуковою системою і досягати своїх маркетингових цілей, рекламувати себе лише потрібним людям, як то кажуть, аудиторія повинна бути цільовою, або ніякою.

          Орієнтовний список маркетингових цілей:

          • Дзвінок в офіс,
          • Перехід на сайт,
          • Заповнення реєстраційної форми,
          • Купівля,
          • Відвідування магазину,
          • Скачування програми,
          • Інші.

          Після того, як обрана мета, необхідно подумати про цільову аудиторію.

          Тільки після того, коли у Вас буде чітке розуміння і бачення, можна приступати до налаштування рекламного аккаунта в Google AdWords.

          Як налаштувати обліковий запис в Google AdWords?

          • Задайте запит в пошуковій системі Google «Google AdWords»
          • Натискайте кнопку «ПОЧАТИ ЗАРАЗ»
          • Заповнюйте реєстраційну форму і клікайте «ПРОДОВЖИТИ»
          • Виконайте інструкції і заповнюйте необхідні поля
          • Вкажіть країну, валюту, часовий пояс.
          • Пропишіть платіжні дані
          • Можна вказати денний бюджет компанії.

            На рівні облікового запису можна прописати основні ключові слова, додати в бібліотеку необхідні мінус слова. Завантажити карту, вказати місце розташування і телефон фірми.

            Після того, як у Вас зареєстрований рекламний аккаунт, Ви можете створювати рекламні кампанії, групи оголошень і писати самі оголошення.

            Аккаунт в Google Adwords

            Кожна кампанія налаштовується в залежності від того, яких цілей збираються досягти за допомогою тієї чи іншої кампанії. Вкажіть географію показу реклами. Це може бути Ваш регіон, країна в цілому, певне місто. Визначте бюджет на рекламну кампанію.

            Після цього можна створювати групи оголошень і писати самі оголошення

            Дуже важливо продумати кожен крок. На кожному етапі користуйтеся своїм досвідом і здоровим глуздом. Думайте логічно і лаконічно. Якість написаного оголошення впливає на рейтинг і від цього залежить, чи буде воно показуватися. Слідкуйте, щоб у Вашому акаунті було все чітко і зрозуміло. Порядок повинен бути у всьому. Називайте кампанії так, щоб було зрозуміло, про що вона, що рекламує. В ідеалі, всі робити потрібно так, щоб Вашим акаунтом зміг без проблем керувати будь-хто. Прагніть до того, щоб Ваш аккаунт виглядав ось таким чином:

            Для того щоб виключити непотрібні витрати, необхідно чітко підібрати ключові слова, за якими пошукова система буде показувати рекламні оголошення.

            Продумайте, як люди могли б Вас знаходити, що вони будуть писати в пошук, бажаючи знайти Вашу пропозицію. Поставте себе на місце Вашого клієнта, подумайте, як він мислить, на що звертає увагу, а що неважливо для нього.

            Використовуйте мову простого користувача, виключіть професійну і незрозумілу лексику. Пишіть простою мовою, будьте ближче своєму клієнтові.

            Підказка! Якісно знайти ключові слова допоможе зручний інструмент аккаунта Адворса. Для цього:

            • Перейдіть в закладку настройки, далі

            • Закладка планування, далі

            • Опція «Планувальник ключових слів»

            • Вибирайте дію, яке Вам найбільш підходить, і користуйтеся допомогою з планування ключових слів.

            • Вибирайте тільки ті КС, які, на Ваш погляд, будуть найбільш відповідати пропозиції, яку Ви прагнете продавати

              Реклама в Google Adwords

              Далі створюйте групи оголошень.

              Логічно буде схожі за змістом рекламні тексти об'єднувати в групи.

              Объявления в Гугл

              Навіщо об'єднувати оголошення в групи?

               Наприклад, Ви продаєте книги. У Вашому асортименті художня література, прикладні книги, дитячі книги. Відповідно, у Вас можуть бути кампанії: «Художня література», всередині її групи оголошень: «Сучасні», «Класика», «Детективи» і оголошення - «книга 1», «книга 2»

              Схематично це можна показати ось так:

              На що потрібно звернути увагу при написанні оголошень?

              Звичайно ж, в кожному оголошенні варто розповісти про сам сенс пропозиції, про те, чому краще купити саме у Вас, що людина отримає, купуючи Ваш продукт. Іншими словами, Ви повинні описати свої переваги перед конкурентами.

              Важливо при написанні оголошень дуже чітко підбирати ключові слова. Нюанс, на який багато хто не звертають увагу при створенні Інтернет реклами, - крос  мінусовка. Що таке крос мінусовка і для чого її потрібно використовувати?

              Розглянемо на прикладі нашого аккаунта. Ми рекламуємо книги, у нас є різні жанри. Припустимо, користувач вводить запит в пошукову систему «купити сучасну художню книжку». Не логічно по даному запиту показувати оголошення з групи «Класика». Тому варто в групу «Класика» вписати мінус слово «сучасний» і навпаки.

              Ну і обов'язково використовуйте заклик до дії. Зателефонуйте, заходьте, реєструйтеся і т.д. Це допоможе Вам мотивувати користувача йти далі, натискати на Ваш рекламований текст.

              Не забувайте про розширення оголошень. Google AdWords надав чудову можливість зробити оголошення більш привабливими і повними. Нерозумно було б цим не скористатися.

              За допомогою розширень можна додати структуровані описи, динамічні посилання, адресу, телефони, ціни, відгуки. Ця функція є безкоштовна.

              Як проаналізувати ефективність реклами в Інтернеті?

              Після того, як створений акаунт, все чітко продумано, написано і пов'язано, запущені оголошення і реклама показується, логічним кроком буде аналіз ефективності реклами.

              Аналізувати ефективність своєї реклами можливо прямо в акаунті Adwords. Все що треба, це пов'язати акаунт Google Adwords з аккаунтом в Google Analytics і поставити згенерований код Аналітікс на сторінки сайту.

              За результатами звітів можна буде оптимізувати рекламну кампанію.

              Дотримуючись простих вказівок, вивчивши інформацію в довідковому центрі Google, Ви можете без проблем налаштувати рекламний аккаунт в гугл едвордс самостійно.

              Або Ви можете звернутися в агенцію.

              Менеджери рекламної агенції "Український рекламний дім" із задоволенням нададуть Вам допомогу з налаштування та обслуговування реклами в Інтернеті.