Щодня звідусіль ми чуємо такі модні і популярні вирази, як «реклама в Facebook», «реклама в SMM», або «Social Media Marketing». Що це? Навіщо вона потрібна? Що я буду мати, якщо включу рекламу в мережах? Як налаштувати і запустити рекламу в Фейсбук? Що потрібно знати при налаштуванні акаунта в Фейсбуці?


Напевно, не буде перебільшенням сказати, що однією з найбільших, розкручених на сьогоднішній день соціальних мереж є Facebook. Фейсбук набирає популярності з кожним днем. А після блокування ВК і Однокласників, в Україні ця мережа стає з кожним днем все популярнішою. Сьогодні мільйони людей у різних куточках Земної кулі спілкуються в Фейсбуці.

Якщо Вам необхідно швидко поширити якусь інформацію, то соціальні мережі в цій справі найкращий помічник. Люди бачать Ваші пости відразу ж після публікації, а якщо це важлива, цікава інформація, то нею діляться, оцінюють, коментують

Тому, реклама в соціальних мережах в цілому, а конкретно, в Facebook - одна з найбільш швидко досягаючих мети.

Замовляючи рекламу в Facebook у рекламній агенції «Український рекламний дім», Ви отримуєте:

• Загальну консультацію маркетолога,

• Маркетинговий аналіз ніші,

• Аналіз діяльності Ваших конкурентів,

• Рекомендації по вибору рекламної стратегії,

• Створення та налагодження бізнес сторінки,

• Створення та налаштування рекламних постів,

• Аналіз ефективності.

Вартість реклами в Facebook

Пакет стандарт

1500,00 грн

Пакет PRO

5000,00 грн

У вартість включено:

Всі пункти, які перераховані вище.

  • Кількість рекламних оголошень – 5
Примітка: рекламний бюджет по оголошенням розраховується окремо

У вартість включено:

Всі пункти, які перераховані вище.

  • Кількість рекламних оголошень – 15
Примітка: рекламний бюджет по оголошенням розраховується окремо

 

Що ж таке «реклама в SMM», або як її ще називають «Social Media Marketing»?

Почнемо з того, що SMM, або Social Media Marketing, як прийнято говорити, - це не що інше, як маркетингові дії, які здійснюються через соціальні мережі.

А сама соціальна мережа, або соцмережа - звичайний засіб комунікації

Социальные сети

Маркетинг – це просування послуг або товарів на ринку, метою якого є отримання прибутку

Маркетинг в социальных сетях

Виходячи з цього, можна сформулювати визначення, що використання прийомів маркетингу в соціальних мережах - це використання методів просування товару, послуги, бренду, фірми за допомогою соціальної мережі для того, щоб отримати максимальну вигоду. Іншими словами, ми намагаємося застосувати знання із маркетингу трохи в новій сфері. Використовуємо знання з економіки, піару, накладаємо їх на знання, які маємо про поведінку людей і створюємо рекламні публікації.

У рекламу в соціальних мережах входить ряд дій, які спрямовані на те, щоб потрібну нам інформацію впізнавало якомога більше людей.

Для чого потрібна реклама в соц. мережах?

По-перше, даний вид просування дозволяє формувати імідж, зробить так, щоб Ваш продукт, послугу впізнавали серед безлічі конкурентів.

По-друге, якщо Ви пропонуєте свої послуги в соціальній мережі, це забезпечить Вам (при правильному підході), довіру з боку потенційних клієнтів.

По-третє, за допомогою реклами в соціальних мережах можна дуже добре будувати стосунки із своєю цільовою аудиторією. Вам можуть задавати питання, ставити «лайки» під Вашими постами, ділитися інформацією про Вас.

По-четверте, при грамотному підході, через соціальну мережу можна підштовхнути потенційного клієнта швидше стати клієнтом, зробити цільову дію, замовити товар або послугу.

П'ята причина - в соціальній мережі легше збирати відгуки про свою діяльність.

Думаю, можна ще перераховувати деякі переваги розміщення реклами в соціальних мережах, як наприклад:

- в соціальній мережі рекламу можна налаштувати таким чином, щоб показувати її тільки тому, кому Ви самі бажаєте.

- Ви самі визначаєте графік показу Вашої реклами.

- контроль бюджету.

Всього цього важко досягти при розміщенні реклами на бордах або тролейбусах, радіо наприклад.

Как рекламировать бизнес?

Як налаштувати та запустити рекламу в Фейсбуці?

Для того щоб запустити рекламу в соціальній мережі Фейсбук, необхідно створити акаунт. Краще, якщо це буде комерційний, рекламний акаунт. Або, до свого основного підключіть бізнес сторінку.

Бізнес сторінка потрібна для створення загального іміджу компанії, там Ви будете публікувати новини про свою компанію, створювати акції, рекламні публікації, спілкуватися зі своєю цільовою аудиторією.

Дуже важливо правильно оформити бізнес сторінку, тому що це обличчя Вашої фірми. Зайшовши на Вашу бізнес сторінку, людина повинна розуміти, хто Ви, чим займаєтеся, яка Ваша пропозиція, як з Вами зв'язатися, де Вас знайти, о котрій годині Ви працюєте.

Важливим аспектом є те, щоб менеджер був постійно на зв'язку і міг відповідати на запитання відвідувачів сторінки. Бізнес сторінка це так само як офіс, магазин, шоурум, тільки онлайн.

Отже, припустимо, що у Вас є бізнес сторінка, і Ви готові далі рекламуватися в Фейсбуці. Для цього Вам необхідно створювати публікації та включати рекламу.

Створювати публікацію можна прямо через Вашу сторінку, просто в рядку «напишіть що-небудь».

Как создать публикацию в Фейсбук

Після того, як створена публікація, її потрібно рекламувати, тобто, просувати.

Це можна зробити двома способами:

1) Просто натиснувши кнопку «піднімати публікацію»

Как поднять публикацию в Фейсбук

А далі дотримуйтесь чітких інструкцій, обирайте мету для реклами, визначайте аудиторію, бюджет, вносьте платіжні дані і публікуйте.

Після проходження всіх етапів налаштувань, Фейсбук повинен промодерувати рекламну публікацію і запустити рекламу в тому разі, якщо всі Ваші налаштування та тексти відповідають нормам і вимогам.

Перш ніж розміщувати рекламу в соціальній мережі Facebook, рекомендуємо, прочитати вимоги до рекламних постів. Якщо Ваші пости будуть порушувати політику мережі, акаунт можуть заблокувати. Розблокувати акаунт у фейсбуці вкрай складно.

2) Другий спосіб розміщення рекламної публікації трохи складніший, але дозволяє більш чітко налаштувати рекламні цілі, аудиторії, графік виходу реклами, спосіб оплати. В цьому випадку рекламу потрібно запускати через додаток Facebook Adds Manager.

Яким чином цього досягти?

Натискайте на трикутник у правому кутку і в меню вибирайте «створити рекламу»

Після цього відкриється додаток Adds Manager. А далі необхідно крок за кроком налаштовувати мету, аудиторію, вибрати часові рамки виходу реклами, можна налаштувати, в які дні транслюватиметься реклама, і навіть визначити час виходу рекламного поста.

Ось так виглядає меню Adds Manager:

Как настроить рекламу в Facebook

Яку ціль обрати?

У фейсбуці є близько 12 цілей. Як вибрати саме ту, яка принесе найбільшу віддачу? Деякі цілі обходяться дешевше, деякі - значно дорожче.

Вибір мети залежить від пропозиції. Що Ви пропонуєте, навіщо Вам потрібна реклама в соціальних мережах? Чи хочете Ви продавати, або Вам потрібні кліки та переходи на сайт, або Ви бажаєте, щоб Вам зателефонували клієнти, чи написали повідомлення.

Розглянемо, які цілі пропонує нам сама програма.

У ФБ є 3 основних види цілей:

Перший вид - впізнавання.

В якому випадку краще всього вибирати мета «Впізнавання»?

Якщо Ви нова компанія, яка пропонує дорогі послуги, якщо Вам важливо сформувати імідж, познайомити людей зі своїм брендом, якщо Ви хочете, щоб якомога більше людей дізналося про Вас і Вам, на даному етапі, поки не важливо, скільки грошей Ви заробите, тоді Вам точно потрібно вибирати мету «впізнавання». Підціль можна вибрати в цьому випадку «впізнаваність бренду», або «охоплення».

Часто цю мету вибирають для того, щоб, в подальшому, правильно сформувати аудиторію на наступні публікації.

Какая узнаваемость рекламы в Фейсбук

Другий вид цілей - «Ліди».

Що таке «Ліди». Якщо говорити простими словами, то це люди, які роблять цільову дію на Вашій сторінці.

Далі вибираємо підціль:

«Трафік», «замученість», «скачування додатку», «перегляд відео», «генерація лідів», «повідомлення»

.

Поставить Цель Лиды в рекламе Facebook

Вибираючи мету «Ліди», мають на увазі, що людина залишить інформацію про себе в обмін на важливу інформацію. Окрім цього, деякі підцілі, допоможуть надалі створювати правильну, потрібну Вам аудиторію. Наприклад, Ви можете, згодом, створювати аудиторію з тих людей, яким раніше вже були цікаві Ваші відео, плюс, додати людей, схожих на тих, хто цікавився Вашим відео. Таким чином, можна згодом коригувати показ реклами лише тим людям, яким це дійсно цікаво, цим самим підвищуючи відсоток віддачі від витрат на рекламу.

Мета «Ліди» буде обходитися дорожче «охоплення» або «впізнавання», але її вибирати ефективніше.

Третій вид цілей - «Конверсія». Сюди відносяться 3 підцілі – «конверсії», «продаж товару з каталогу» і «відвідування точок»


Какая конверсия рекламы в Фейсбук

Мета «Конверсія» найдорожча в ФБ. Але саме вона і дає найбільшу віддачу.

Що ж таке конверсія? Якщо говорити простою мовою, то конверсією називається цільова дія, яку виконує відвідувач.

Отже, Ви визначилися з цілями, вистроїли для себе стратегію. Наступним етапом налаштування реклами в фейсбуці є створення аудиторії, якій буде показуватися Ваше оголошення. Аудиторію можна вибрати із запропонованих мережею опцій, або створити самому. Фейсбук дає можливість дуже чітко визначити людей, яким буде транслюватись оголошення. Ви можете вибирати стать, вік, місце розташування, чим захоплюються люди, яким Ви хочете рекламуватися. Чим чіткіше Ви визначите аудиторію, тим дешевше Вам обійдеться реклама.

Какая аудитория рекламы в Facebook 

Далі залишається лише налаштувати бюджет та графік виходу реклами.

Настроить бюджет рекламы Facebook

Зверніть увагу! Фейсбук, за замовчуванням, пропонує безперервно показувати рекламне оголошення, дозволити йому самому регулювати ставки і рівномірно показувати рекламу в рамках Вашого денного бюджету.

Будьте уважні, подумайте, скільки Ви готові витрачати в місяць на рекламу. Виходячи з місячного бюджету, визначайте витрати на день. Вибирайте суму ставки вручну і самі визначайте, скільки будете платити за клік. Також вибирайте графік показу оголошення. Наприклад, якщо мета Вашої реклами - дзвінок, тоді доцільно буде показувати рекламу тільки в робочий час, коли Ви можете відповісти на дзвінок і надати консультацію.

    Як же правильно оформити рекламний акаунт або бізнес сторінку?

Розглянемо кілька прикладів бізнес сторінок

.

Настройка контекстной рекламы в Фейсбук

Рекламная кампания в Фейсбук

Отже, створюючи бізнес сторінку, необхідно заздалегідь придумати дизайн, стиль, назву, логотип. Нехай на всіх публікаціях бути присутній Ваш логотип, так Ви швидше досягнете впізнавання.

Намагайтеся, щоб публікації були цікавими і яскравими. Не забувайте, що фейсбук - це соціальна мережа, тут спілкуються люди. Що шукають люди в соціальних мережах? Спілкування, емоцій, розваг, потрібну та цікаву інформацію. Чим цікавішою та яскравішою буде Ваша сторінка, тим більше уваги Ви зможете привернути.

Крім яскравості і цікавинки, на сторінці обов'язково має бути присутня інформація про Вас. Хто Ви, що конкретно пропонуєте, як з Вами зв'язатися. Пропонуйте людям оцінювати Ваші пости, писати свою думку, відгуки, питання. Робіть соціальні опитування та обговорення.

Цікавтеся людьми щиро, оцінюйте інших, залучайтесь та залучайте.

Підписуйтесь на сторінки інших людей і будьте активними.

Виходячи з усього вище сказаного, можна зробити висновок про те, що налаштувати рекламний акаунт в Facebook, управляти бізнес сторінкою, додавати рекламні оголошення, не так вже й складно. З цим завданням може впоратися будь-хто. Питання тільки в тому, чи є бажання і час цим займатися. Іноді деякі речі краще довірити професіоналам. Це дозволить уникнути зайвих витрат і помилок.

Ми вже неодноразово налаштовували рекламні кампанії у соціальних мережах, маємо досвід та постійно відслідковуємо новинки і зміни. Ми маємо змогу зробити все за Вас.

Замовте послугу «Реклама в Facebook» в рекламній агенції «Український рекламний дім» і отримайте:

• Загальну консультацію маркетолога,

• Маркетинговий аналіз ніші,

• Аналіз діяльності Ваших конкурентів,

• Рекомендації по вибору рекламної стратегії,

• Створення та налаштування бізнес сторінки,

• Створення та налаштування рекламних постів,

• Аналіз ефективності рекламної кампанії.

Маєте сумніви? Тоді замовляйте безкоштовну консультацію. Тисніть кнопку ЗАМОВИТИ РЕКЛАМУ в Facebook і ми обов'язково з Вами зв'яжемось.