реклама +в инстаграм

Ви хочете створити власний бізнес, розширити існуючий, залучити більше клієнтів і заробляти більше грошей? Реклама через Інстаграм є відмінним рішенням для залучення нових клієнтів і покупців.

Ви зможете використовувати Instagram в якості основного або додаткового рекламного майданчика. Для цього вам потрібно навчитися самостійно створювати ефективні рекламні оголошення або ж працювати з тими, хто вміє робити це добре.


Чому варто використовувати Instagram?

У 2015 році Інстаграм вже був дуже популярний. З кожним роком ця соціальна мережа ставала все більш популярною, але мало хто розглядав її як серйозний майданчик для ведення бізнесу.

Ситуація сильно змінилася, коли в соц. мережі з'явилася можливість створення платних рекламних оголошень. До цього просування в Інстаграм займало багато часу, потрібно було використовувати багато різних «фішок», щоб залучити користувачів, збільшити охоплення. Зараз же правильно налаштована реклама здатна давати миттєвий результат протягом найближчих днів.

Реклама в Інстаграм - переваги:

  1. Велике охоплення Завдяки закриттю доступу до соціальних мереж «Одноклассники» і «Вконтакте» в 2017 році, в Україні спостерігалося різке зростання користувачів Facebook і Instagram. Згідно зі статистичними даними кількість користувачів Інстаграма за рік зросла майже в 2 рази і зараз становить понад 7 мільйонів.
    Ці цифри означають величезну можливість для підприємців і бізнесменів залучати більше клієнтів з цієї соціальної мережі.
  2. Таргетована рекламу в Інстаграм - максимально точне попадання в цільову аудиторію. З самого початку ця соціальна мережа розроблялася як мобільна. А смартфони - дуже персоналізовані пристрої. Вони дуже багато знають про інтереси своїх власників. Тому таргетингова реклама в Інстаграм виходить досить точною і ефективною.
    При цьому, чим краще ви знаєте свою аудиторію, тим більш дешевою і продуктивною буде ваша реклама. Алгоритми сегментації від Facebook дозволяють знаходити потенційно цікавих вам клієнтів і показувати оголошення тільки тим, кому воно може бути корисно.
  3. Швидкий зворотний зв'язок. На відміну від ноутбуків або комп'ютерів, наші смартфони завжди поруч з нами. Це значно спрощує процес спілкування з клієнтом. Обмін інформацією відбувається набагато швидше - ви швидше відповідаєте клієнтові, він - вам. Значно скорочується цикл угоди. У вас з'являється можливість обробляти більше замовлень або приділяти увагу іншим важливим процесам в вашому бізнесі.
  4. Інстаграм підходить як для малого, так і для великого бізнесу. Для малого бізнесу - це чудовий майданчик для старту. Мінімальні вкладення, велике охоплення, просте налаштування, можливість налаштувати показ оголошень для потрібної цільової аудиторії і вже через кілька днів отримувати перші замовлення.
    Для великого бізнесу Інстаграм є відмінним рішенням по просуванню бренду і компанії в цілому. Через аккаунт в Інстаграм великий бізнес може спілкуватися з клієнтами, створювати більш довірчі відносини, підвищувати впізнаваність, розповідати про свої останні досягнення, новинки товару, послуги, що надаються.
    Незалежно від того, наскільки великий у вас бізнес, Інстаграм однозначно допоможе йому рости і розвиватися.
продвижение инстаграм

Види реклами в Instagram?

Перед тим, як почати налаштовувати першу рекламну кампанію в соціальній мережі Інстаграм, варто спочатку розібратися які види реклами тут існують, щоб підібрати максимально відповідний формат для вашого бізнесу.

Реклама у стрічці новин Инстаграм

Це найпопулярніший метод реклами. Її використовує більшість рекламодавців. Оголошення показується певному користувачеві між іншими постами в його стрічці новин.

Переваги:

  • Така реклама досить добре сприймається. Якщо правильно оформити саме оголошення, а також грамотно підібрати цільову аудиторію, з великою долею ймовірності користувач клацне і здійснить потрібну вам дію - завантажить додаток, перейде на сайт або відразу подзвонить.
  • Ваше оголошення може бути у вигляді картинки або відеоролика, тривалістю до 1 хвилини. Відео дає більшу конверсію, але його потрібно добре продумати і скласти, щоб отримати потрібний результат.

Недоліки:

  • Висока конкуренція. Оскільки більшість використовує саме цей вид реклами, стає все складніше виділитися і спонукати користувача зробити потрібну дію. Потрібно добре попрацювати над зовнішнім виглядом і текстом рекламного оголошення, а також придумати вагому причину, чому користувач повинен подивитися, а не перегорнути стрічку далі вниз.
  • Більша вартість кліка, ніж у реклами в Сторіс за рахунок більшої популярності даного виду реклами.

Реклама у сторіс Інстаграм

Рекламне оголошення показується користувачеві між Сторіс його друзів. Це менш популярний спосіб продавати або знаходити нових підписників, але зовсім не означає, що мене ефективний. Така реклама має свої переваги:

  • Низька конкуренція. Поки що відносно мало рекламодавців використовують Сторіс, і ви можете скористатися цим, щоб рекламувати свій продукт там, де майже немає конкурентів.
  • Нижча вартість. За рахунок меншої популярності ціна за клік або показ тут також буде нижчою.

Недоліки:

  • Обмеження за часом. Якщо в стрічці користувач може дивитися на рекламу скільки захоче, то в Сторіс є чіткі часові обмеження. Рекламне зображення відображається протягом 5 секунд, відео - 15 секунд. У рекламодавця дуже мало часу, щоб зацікавити користувача і спонукати перейти по потрібному посиланню.

Реклама у блогерів в Інстаграм

Ціни на послуги з реклами у блогерів - це перше, що може відлякати рекламодавця. Щоб потрапити зі своєю рекламою в Сторіс або в акаунт до популярних особистостей, нерідко доводиться відповідно платити. Це, мабуть, найбільший недолік. Ще один мінус - що вам потрібно самостійно знайти потрібних блогерів, які підійдуть під тематику вашого бізнесу і для реклами вашого продукту.

Для малого бізнесу такий варіант реклами не дуже підходить. Однак для великих бізнесів, відомих компаній, продуктів або брендів відома особа в рекламі - це однозначно великий плюс. Блогерам довіряють, до їхньої думки прислухаються, їх копіюють і, навіть хочуть бути на них схожими. Тому даний вид реклами також може бути дуже ефективним.

Щоб досгнути максимального ефекту, найкраще комбінувати різні види реклами: використовувати картинки і відео, каруселі, розміщувати рекламу в стрічці і Сторіс, працювати з блогерами. Однак якщо бюджет обмежений, визначте методом проби, що працює краще за все, і зосередьте на цьому виді реклами свою увагу.

реклама через инстаграм

Правильна реклама в Інстаграм - як створити ефективне оголошення?

Щоб реклама через Інстаграм приносила прибуток і допомагала вам знайти нових клієнтів, потрібно добре попрацювати над її створенням. Як же зробити рекламу в Інстаграм ефективною? Використовуйте кілька базових правил:

  1. Тільки якісний контент. Розміщуйте в рекламі тільки красиві, оброблені і добре оформлені картинки. Неякісні фото нікому не потрібні. Вони не будуть продавати. В Інстаграмі - головне красиво і естетично.
    Відео також має бути хорошої якості з продуманим сценарієм - захопити увагу з перших секунд і провести до потрібного дії. Потрібно прописати сценарій, відзняти на хорошу камеру, якісно змонтувати, щоб було приємно дивитися. Відео має викликати позитивні емоції, інтерес і бажання зробити цільову дію.
  2. Заклик до дії. Мета будь-якого рекламного оголошення - спонукати користувача вчинити певну дію. Пам'ятайте: людина не зробить, поки ви не скажете, що йому зробити. Якщо заклику до дії не буде, користувач просто перегорне стрічку вниз. Тому потрібно використовувати кнопки з посиланнями на потрібну дію і фрази: «більше», «перейти», «встановити», «зареєструватися», «дізнатися більше» та інші.
  3. Використовуйте хештеги в рекламі. Таким чином ви також можете збільшити охоплення реклами. Найкраще комбінувати ваші фірмові хештеги з популярними тегами по вашій тематиці.

Пам'ятайте: соціальна мережа Інстаграм дуже динамічно розвивається і змінюється, тому сама настройка реклами в Інстаграм, принципи її оформлення і роботи також можуть змінюватися. Щоб випереджати своїх конкурентів, вам варто самостійно стежити за останніми новинами, використовувати найновіші «фішки», або ж замовити рекламу інстаграм аккаунта у професіоналів, які постійно стежать за новинками і змінами реклами в Instagram.


Як налаштувати рекламу в Інстаграм?

Перше, що потрібно знати - реклама в Інстаграм налаштовується через Фейсбук. Далі ми детально розповімо про те, як це правильно зробити.

  • Перший крок - це підключення вашого профілю Фейсбук до Бізнес-менеджеру. Зробити це можна, клікнувши тут. На цій сторінці потрібно буде ввести певну інформацію про вашу компанію і підключити потрібну сторінку Facebook, ввести назву компанії, вибрати тематику діяльності, заповнити дані для нового профілю.
  • Другий крок - підключення рекламних акаунтів Фейсбук, які будуть використовуватися для реклами в Інстаграмі. У меню на сторінці бізнес менеджера потрібно вибрати «Налаштування кампанії», потім - пункт «Рекламні акаунти», і створити новий обліковий запис.
  • Третій крок - потрібно підключити до Бізнес-менеджеру потрібний аккаунт Інстаграм. В «Налаштування кампанії» потрібно перейти на пункт «Акаунти Instagram», далі заявити права на аккаунт, ввести логін і пароль.

Тепер, коли потрібні акаунти додані в Бізнес-менеджер, і пов'язані один з одним, можна приступати до безпосереднього налаштування таргетованної реклами в Інстаграм.

  1. Спочатку створюємо нову рекламну кампанію. Вводимо назву і вибираємо мету кампанії. Це можуть бути перегляди, переходи на сайт або на сторінку профілю в Інстаграм, скачування додатків, генерація лідів. Вибирайте те, що потрібно, в залежності від вашої мети.
  2. Далі встановлюємо денний бюджет - скільки ви хочете витрачати на рекламу в день. Від цього безпосередньо залежатиме кількість показів, а значить - переглядів і кліків.
  3. Вибираємо графік показу оголошень - в які дні і проміжки часу ваша рекламна кампанія буде працювати.
  4. Вибираємо цільову аудиторію (ЦА). Це один з найважливіших моментів при налаштуванні реклами через Інстаграм. Якщо невідповідально підійти до цього питання, ви можете витратити гроші на рекламу, а в результаті так і залишитися без замовлень і нових клієнтів. Виберете країну, місто, діапазон віку, стать, мови, якими розмовляє ваша цільова аудиторія, виберете сфери інтересів, хобі. Використовуйте максимум інформації, щоб якомога краще описати свою ЦА.
  5. Вибираємо де саме буде розміщуватися наша реклама. З усього списку залишаємо галочку тільки навпроти «Instagram», якщо не хочете використовувати інші майданчики. Також можна вибрати показ реклами для всіх мобільних пристрій або тільки для користувачів iOS або навпаки, тільки Android.
  6. Далі потрібно вибрати - платити за клік (рекомендується для новачків) або за показ, а також встановити максимальну ціну, яку ви готові платити.
  7. Наступний крок - вибрати бізнес сторінку Facebook і аккаунт Інстаграм, які плануєте рекламувати. Потім створюєте саме оголошення - додаєте картинку, текст, заклик до дії, посилання на потрібну дію. Зберігаєте, завантажуєте зміни - і ваша рекламна кампанія готова.
заказать рекламу +в инстаграм

Вартість реклами в Інстаграм

Реклама в Інстаграм має різну вартість. Ціна залежить від декількох параметрів - від виду оголошення, місця розміщення - в стрічці або в сторіс, від обраної ціни за клік або перегляд, яку ви згодні платити. Тут немає чітких цифр. Все залежить від того, який охоплення і результат вам потрібен.

Замовити рекламу в Інстаграм

Після прочитання цієї статті, ви можете самостійно спробувати налаштувати першу рекламну кампанію в Інстаграм. Але якщо вам потрібен швидкий результат, а сам процес налаштування і створення рекламних кампаній здається дуже складним, ви можете замовити рекламу в Інстаграм у нас.

Наші фахівці грамотно підберуть цільову аудиторію, допоможуть підключити бізнес-менеджер, створити красиві і ефективні оголошення, які принесуть вам нових клієнтів і допоможуть збільшити прибуток.

ЗАМОВИТИ РЕКЛАМУ В INSTAGRAM