Организация открытий


ТСЦ ПОДІЛЛЯ

Проект: организация святкового відкриття торгово-сервісного центру Поділля

Мета: запуск в дію нового об'єкту, привернення уваги жителів західних і центральних областей України до нового об'єкту оптової торгівлі

Комунікація: розміщення на білбордах, розміщення на радіо, розміщення на бренд-мобілях, розповсюдження та розклеювання рекламної поліграфії, організація святкового концерту за участю зірок естради

Географія: Хмельницька, Вінницька, Житомирська, Київська, Тернопільська, Волинська, Львівська, Закарпатська, Івано-Франківська, Рівненська області

МЕБЛІСІТІ

Проект: святкове відкриття гіпермаркету меблів МебліCity м.Вінниця

Мета: запуск в дію нового об'єкта, привернення уваги жителів Вінниці до нового торгового комплексу

Комунікація: розміщення на радіо, розміщення на розтяжках, організація святкового концерту, святкове оформлення торгового центру

Географія: м. Вінниця


Радіоролик

МЕБЛІСТАР

Проект: святкове відкриття салону меблів МебліСтар м.Хмельницький

Мета: запуск в дію нового об'єкта, привернення уваги жителів Хмельницького до нового магазину

Комунікація: розміщення на радіо

Географія: м. Хмельницький

Кампанія майже полносью була заснована на радіо рекламі і складалася з двох частин. Перше завдання - зупинити продажу меблів в місті, заінтригувати потенційних покупців. Друга, власне анонс самого відкриття.

Радіоролик

ТУРБО-ПІЦА

Проект: святкове відкриття піцерії Турбо-піца м.Хмельницький

Мета: запуск в дію піцерії, привернення уваги жителів Хмельницького і відвідувачів ТРЦ Оазис до нової піцерії

Комунікація: розміщення на радіо

Географія: м. Хмельницький

19 вересня відбулося відкриття найбільшої піцерії в Хмельницькому - Турбо-піца. Чи не вперше в нашому місті відкриття піцерії супроводжувалося активною рекламою. Для цієї рекламної кампанії ми створили цілих три ролика. Веселі, емоційні і з дуже інтригуючим початком - вони просто не могли не спрацювати!

Наше радіо, L-радіо, Kiss FM, Хіт FM, OK FM, Русское радио - така кількість радіостанцій для кампніі по відкриттю закладу громадського харчування - явище безпрецедентне. І це не бездумне "освоєння" рекламного бюджету. Навпаки. Ми, як могли, економили кошти. Рекламна кампанія тривала всього півтора дня. Але зі значною щільністю виходів. Ми прекрасно розуміємо, що ніхто не планує відвідування піцерії завчасно, але безпосередньо перед вихідними, коли приймається рішення, як їх провести - інформація про святковому відкритті вельми актуальна. Тому, п'ятничний ефір був насичений ароматом інтриги і смачної піци ... А для тих, хто в п'ятницю не чув про нову піцерії - ми додали реклами в першу половину суботи. Вже з 9-ї ранку батьки точно знали куди вони сьогодні поведуть дітей :)

Чи не витративши жодної зайвої гривні - отриманий приголомшливий ефект! Ця рекламна кампанія - гарне поєднання креативної подачі і оптимального медіапланування.

Але ми не покладалися виключно на радіо. Турбо-піца знаходиться в торговго-розважальному центрі Оазис, де Маса торгових і розважальних закладів. На вихідні в центр прямують сотні сімей. Тому рецепт «смачного відкриття» був доповнений нами кількома інгредієнтами, які повинні були звернути увагу відвідувачів ТРЦ Оазис на відкриття піцерії.

Відкриття, безсумнівно, вдалося!

Радіоролик 1

Радіоролик 2

Радіоролик 3